Agencja kreatywno-strategiczna Funktional przejęła studio MØ Graphics

Agencja kreatywno-strategiczna Funktional przejęła studio MØ Graphics

Opublikowany

MØ Graphics, krakowskie studio projektowe specjalizujące się w szeroko rozumianym projektowaniu dla nowych technologii, zostało zakupione przez Funktional.

Funktional działa na rynku od 7 lat, pracując dla takich klientów jak Bioderma, Esthederm (NAOS), Royal Canin czy Coldwell Banker na rynku amerykańskim. Specjalizuje się w kompleksowym tworzeniu marek, komunikacji offline i online z naciskiem na UX i dobry design.

Transakcja została sfinalizowana 19 stycznia br. W jej efekcie marka MØ Graphics zostanie wygaszona, a zespół i portfolio włączone w struktury Funktional.

W ramach grupy Funktional działają już trzy podmioty. Agencja brand experience - Hunch, specjalizująca się w projektowaniu brand space i interakcji zachodzących w tej przestrzeni, Pan Druk tworzący innowacyjną platformę web2print oraz Funktional.

Przejęcie ma na celu lepsze zrozumienie potrzeb klienta z segmentu nowych technologii oraz ogólne zwiększenie kompetencji i możliwości rozwojowych. Jesteśmy w bardzo ważnym momencie dla naszego biznesu: przez ostatni rok Funktional urósł do 27 osób, rozpoczęliśmy eksplorację rynków zagranicznych i to właśnie na nie kierujemy naszą ofertę. Utworzyliśmy dział R&D koncentrujący się na projektowaniu innowacyjnych marek usługowych i produktowych, chcąc stworzyć nową jakość dla naszych klientów. Technologia staje się coraz bardziej dominującym elementem współczesnego świata, dlatego, aby pozostać innowacyjnym musimy głęboko zrozumieć ten segment, na czym skorzystają także nasi pozostali klienci -

- mówi Hubert Pokrowiecki, CEO Funktional.

W najbliższym czasie uruchomiona zostanie nowa strona prezentująca obecną ofertę, będącą efektem synergii osiągniętej przez połączenie firm.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Online Marketing Rockstars 2017

W dniach 2 i 3 marca 2017 r. w Hamburgu odbył się OMR Festival, czyli jedno z największych i najciekawszych wydarzeń branżowych w Europie. Zainteresował on aż 25 000 osób, co absolutnie dziwić nie powinno, biorąc pod uwagę nazwiska prelegentów, które przyciągają jak magnes. Wśród najważniejszych znaleźli się Gary Vaynerchuck (world’s no 1 influencer), Casey Neistat (gwiazda YouTube), Andrew „Boz” Bosworth (Facebook VP Ads and Business Platform), czy Bruce Dickinson (frontman zespołu Iron Maiden).