Funktional z nową strategią

Funktional z nową strategią

Opublikowany

Krakowska agencja Funktional ogłosiła nową strategię na nadchodzące lata. Zmiana strategii zbiega się w czasie z siódmymi urodzinami firmy oraz publikacją nowej strony internetowej, zrealizowanej zgodnie z właśnie ogłoszonymi zmianami.

Funktional wyspecjalizował się w kompleksowym tworzeniu marek, usług i produktów. Właśnie wokół tego procesu zbudował swoją aktualną ofertę. Łącząc kompetencje strategiczne, brandingowe i komunikacyjne, zarówno w kanałach online, jak i offline.

Nowa strategia zakłada skupienie się na rynkach zagranicznych, z których obecnie pochodzi ponad 50% przychodów firmy. Dodatkowo Funktional planuje rozwijanie własnych marek oraz akwizycje podmiotów kluczowych dla rozwoju firmy, zwłaszcza w zakresie nowych technologii. Pierwszym krokiem będzie utworzenie wewnętrznego działu software development lub przyjęcie istniejącego software house'u.

Kolejnym elementem jest wdrożenie strategii customer experience i nowej strategii sprzedażowej. Spółka będzie dalej rozwijać się zgodnie z założeniem zwiększania kompetencji wewnętrznych i ograniczania roli podwykonawców, oferując swoim klientom holistyczne podejście do budowania marek, produktów i usług.

Rynek, na którym działamy jest bardzo konkurencyjny i sama jakość kreacji czy wysoka efektywność działań nie wystarcza. Przyjęliśmy więc założenie, że doświadczenie naszego klienta jest dla nas najważniejsze, dlatego client service realizowany zgodnie z naszą strategią customer experience ma wykraczać poza przyjęte standardy. Chcemy, żeby nasi klienci czuli ekscytację rozpoczynając z nami współpracę i przez cały okres jej trwania -

- mówi Hubert Pokrowiecki, CEO Funktional.

Sprecyzowaniu uległa też filozofia firmy, która z biegiem lat ewoluowała, by przyjąć obecny kształt. Podstawowym jej założeniem jest szukanie niestandardowych rozwiązań łączących innowacje, technologie i design, oraz podejmowanie trudnych wyzwań. Nowa komunikacja spółki została oparta o ideę podboju kosmosu i trudów z nią związanych.

Dzięki dobrej metodologii zawsze bez problemów odnajdywaliśmy się w nowych branżach, a z czasem polubiliśmy trudne i wymagające projekty. Chcemy pracować z markami, które mają duże ambicje i chcą kształtować rzeczywistość, w której żyjemy. Wiem z doświadczenia, że nie ma rzeczy niemożliwych, jeżeli ma się dobrą strategię oraz wystarczająco dużo siły, by wykonać potrzebną pracę. Przy realizacji wizji nie można jednak zapomnieć o maksymalizacji ROI i osiąganiu wymiernych celów biznesowych klientów -

- mówi Hubert Pokrowiecki, CEO Funktional.

Funktional jako agencja 3.0 będzie też pomagać klientom w przejściu przez transformację cyfrową, dobierając i tworząc dedykowane rozwiązania technologiczne. W lipcu podpisała umowę partnerską z wyłącznością na Polskę z francuską firmą ContentSquare, oferującą najbardziej zaawansowaną analitykę UX dostępną na rynku, oraz PandaDoc, umożliwiającą cyfryzację dokumentów i prezentacji firmowych oraz elektroniczne podpisywanie dokumentów.

Kopiuj tekst

Udostępnij